Top menu

4CS Reklamacje - innowacyjne narzędzie wsparcia sprzedaży

Czy wiesz, że 1 niezadowolony klient zniechęci 10 potencjalnych klientów? Poznaj innowacyjny sposób rozpatrywania reklamacji, służący zwiększeniu sprzedaży.

Oferta

4CS Reklamacje

4CS Reklamacje pomaga przedsiębiorcom w zapewnieniu satysfakcji oraz lojalności klientów, którzy składają reklamacje. Obecnie proces reklamacji w firmach sprzedażowych wygląda następująco:1.Klient składa reklamację2.Sprzedawca przekazuje reklamację producentowi3.Producent kontaktuje się z klientem i rozpatruje reklamację4.W przypadku negatywnej decyzji klient pozostaje sam

Niniejszy sposób rozpatrywania reklamacji sprawi, że klient nie poleci naszych usług, ponieważ:

•Klient czuje się niedoceniony przez Sprzedawcę•Klient jest niezadowolony z produktu•Opinia klienta może zaszkodzić Sprzedawcy!!

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły 4CS Reklamacje - nowoczesnego wsparcia na linii: Sprzedawca - Klient - Producent!